ratatuj

Friss topikok

  • Amaja: @nemvagyokmesterszakacs: nagyon szuper a blogod különösen a "fotód" tetszik. örülök, h megtaláltál. (2011.07.25. 21:18) bográcsozás - zöldség curry
  • anazar: A saját szüretre természetesen! Dublinban hűvösből nincs hiány, viszont napon érett paradicsomból ... (2011.07.15. 10:45) az első saját paradicsomok
  • Cetül Ordít: Szép..:P (2011.03.06. 13:01) csöröge fánk
  • Amaja: nem felejtettem el, de azóta nem készült... (2011.02.21. 13:08) vkf 2010 - hideg töltött káposzta
  • Amaja: @Rosszarcú Marhavágó: kösz! :-)).. vannak még képek... de itt egyszerűen technikai professzionizmu... (2011.02.01. 22:14) aranygaluska

Sárika spenótja

2011.06.19. 20:30 Amaja

nyáron nem tudok, mármint feltölteni a blogra, valahogy nem jön össze. már péntek este szaladunk a mézeskalács házikóba, ahol  a civilizáció csak a szükséges, minimális szinten van jelen. nincs tv, internet, és a rádió is csak úgy férkőzhetett be, hogy egyben az óra szerepét is betölti. ott tehát nincs mivel, hétköznap viszont leginkább nincs mikor. a fotók is rendre elmaradtak mostanában  - vagy mert már nagyon éhes volt a csapat, vagy nem is tudom....

ezt viszont nem tudom kihagyni. múlt hétvégén  kaptam  Sárikától egy nagy kupac frissen szedett spenótot, pici zsenge levelekkel. már hazafele is azon gondolkoztam, mi legyen belőle, hogy érezni lehessen  ez nem iglo kapitányból vagy valami "friss" őskövületből készült. valami  egész könnyű finom, vacsorát találtam ki, ahol nem kell mindenféle konyhatechnológiai eljárásokkal eltüntetni, hogy milyen volt..

a leveleket forró sós vízbe dobtam pár percre, leszűrtem és tálba tettem.  készítettem egy besamelt amit tojással és tejszínnel turbóztam fel, és reszeltem bele egy kis szerecsendiót. ezt a kenőcsöt  öntöttem a spenótra.  joghurtos fűszeres pácban ázott és kisütött csirkemell volt hozzá a kísérő

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ratatuj.blog.hu/api/trackback/id/tr652994420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása