ratatuj

Friss topikok

  • Amaja: @nemvagyokmesterszakacs: nagyon szuper a blogod különösen a "fotód" tetszik. örülök, h megtaláltál. (2011.07.25. 21:18) bográcsozás - zöldség curry
  • anazar: A saját szüretre természetesen! Dublinban hűvösből nincs hiány, viszont napon érett paradicsomból ... (2011.07.15. 10:45) az első saját paradicsomok
  • Cetül Ordít: Szép..:P (2011.03.06. 13:01) csöröge fánk
  • Amaja: nem felejtettem el, de azóta nem készült... (2011.02.21. 13:08) vkf 2010 - hideg töltött káposzta
  • Amaja: @Rosszarcú Marhavágó: kösz! :-)).. vannak még képek... de itt egyszerűen technikai professzionizmu... (2011.02.01. 22:14) aranygaluska

megdvehagymás krumpli saláta - állítólag finom....

2011.04.17. 12:30 Amaja

ahogy beköszöntött a jó idő és a medvehagyma szezon, elkezdtem recepteket böngészni... találtam is jó párat, de egy egyszerűvel kezdtem, hogy az újításra érzékenyebbek se meneküljenek el.

végül is egy egyszerű saláta mellett döntöttem.

 

 

amit tettem bele:

főtt burgonya - na itt  szarvashibát követtem el, mert bár volt otthon 2,5 kg én csak a felét főztem meg

kemény tojás,  ha frissen esszük meg, szerintem buggyantottal is nagyon finom lehet

zellerszál

apróra vágott medvehagyma

a  dresszing pedig:

oliva olaj

vörösboros ecet

só, bors

mustár

sütöttem mellé bacon szeleteket, de azt nem kevertem bele, hogy ropogós maradjon.

eredeti tervem az volt, hogy másnap viszek belőle ebédet  ezért épp, hogy csak megkóstoltam, meg még úgysem hűlt ki eléggé.....

reggel viszont az üres salátástál mosolygott rám a konyhában

így az a maradék  három szem krumpli és egy szelet tojás volt amiből megpróbáltam  kideríteni, hogy milyen is lett a végeredmény. persze csak magamra lehetek dühös, mert miért is gondoltam, hogy  ha egy jó kg-nyi krumpliból készítek valamit abból jut is marad is....

mindenesetre nekifutok újra, mert nagyon finom lett!!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: burgonya saláta krumpli medvehagyma

A bejegyzés trackback címe:

https://ratatuj.blog.hu/api/trackback/id/tr742787843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása