ratatuj

Friss topikok

  • Amaja: @nemvagyokmesterszakacs: nagyon szuper a blogod különösen a "fotód" tetszik. örülök, h megtaláltál. (2011.07.25. 21:18) bográcsozás - zöldség curry
  • anazar: A saját szüretre természetesen! Dublinban hűvösből nincs hiány, viszont napon érett paradicsomból ... (2011.07.15. 10:45) az első saját paradicsomok
  • Cetül Ordít: Szép..:P (2011.03.06. 13:01) csöröge fánk
  • Amaja: nem felejtettem el, de azóta nem készült... (2011.02.21. 13:08) vkf 2010 - hideg töltött káposzta
  • Amaja: @Rosszarcú Marhavágó: kösz! :-)).. vannak még képek... de itt egyszerűen technikai professzionizmu... (2011.02.01. 22:14) aranygaluska

az első szedésből - paradicsom mozzarellával

2011.07.15. 19:32 Amaja

igazán ehhez a bejegyzéshez nagyon sok hozzáfűznivaló nincs. mert a paradicsom mozzarellával nem a spanyol viasz.

 

ami viszont szót érdemel arról már olvashattatok az előző blogban - miszerint beérett a paradicsom és szaladtunk leszedni.  lehet  sokaknak  nem olyan nagy szám ez a paradicsom projekt én a gyerekkoromat sem tudtam vidéken rokonoknál tölteni, mert olyanok nem voltak.

tehát leszedtük a paradicsomot és ha már leszedtük az mégse járja, hogy ne kóstoljuk meg.

az elsőről csak kicsit letöröltem a port, (a termék teljesen bio) és úgy ahogy volt felfaltam

a másodikat megmostam és  kicsit megsóztam

és végül felvágtam egy jó pár darabot, mellé a mozzarellát,  került hozzá só, frissen őrölt bors, bazsalikom  - ugyanis ez volt a kertben és a konyhában.

a mézeskalács ház ugyanis nyári lak, ha mi épp nem lakjuk hétvégenként, akkor áram sincs, ezért a készletek is végesek, mert  nem sok minden bírja ha magára hagyják a nagy nyári forróságban egy kis házban és inkább megromlik, megbuggyan, penészes lesz.

ha eddig - ebben a szezonban - salátát készítettem akkor citromlevet csavartam rá, de most már a kosárban van egy üveg finom olivaolaj és egy kellemes ecet is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ratatuj.blog.hu/api/trackback/id/tr493069029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása